Interhal

Serviceformulier

Voor een goede en vlotte afhandeling van klachten omtrent geleverde artikelen is het belangrijk dat u ons hierover schriftelijk informeert. Bij breuk tijdens transport vragen wij u ons hierover binnen 5 dagen te informeren met vermelding van het pakbonnummer.

Wij vragen u onderstaande gegevens in te vullen en deze naar ons toe te mailen. Uw melding wordt dan geregistreerd en u ontvangt een bevestiging en een registratienummer. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u over de afhandeling van de klacht te informeren.

Velden met een * dienen verplicht ingevuld te worden.


Bedrijfsnaam *  Klantnummer
Voorletters * Tussenvoegsel  Achternaam *
Adres *  Nummer *
Postcode *  Plaats *
E-mailadres *  Land *
E-mailadres controle *

Merk *  Artikelnummer
Omschrijving artikel *
Omschrijving klacht *
Ik wil graag nog een artikel meldenIk wil graag nog een artikel melden

Volg ons

Twitter Facebook Linkedin YouTube

Adresgegevens

Bezoek- en postadres:
Takkebijsters 47
4817 BL Breda

Telefoon +31 (0)76 5721030
Fax +31 (0)76 5721031
E-mail info@interhal.nl